Rainbow Six Siege dołącza do gier, które, przynajmniej w teorii, najlepiej wyglądać mają na komputerach z kartami graficznymi NVIDIA.
W sieci pojawił się kolejny zwiastun gry Rainbow Six Siege. Tym razem opublikowała go NVIDIA, a to zapewne mówi wam już wszystko.
Rainbow Six Siege, podobnie zresztą jak kilka innych produkcji studia Ubisoft, wykorzystywać będzie technologie NVIDIA GameWorks. W teorii zatem to właśnie na komputerach z kartami graficznymi firmy NVIDIA gra prezentować powinna się najlepiej.
W praktyce wychodzi to jednak różnie, co po premierze można będzie zweryfikować. Teraz natomiast rzucić można okiem na wspomniany zwiastun, który pokazuje, jak technologie NVIDIA GameWorks, zwłaszcza HBAO+ i TXAA, „upiększać” mają grafikę.
Premiera gry odbędzie się 1 grudnia - na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Przypominamy jednak, że od dziś testować możecie ją w kolejnych beta testach.
Źródło: rainbow6.ubi, NVIDIA
Komentarze
19W ogóle śmieszy mnie fakt że głupiego god-rays developerzy sami nie potrafią zaimplementować tylko muszą używać gotowców od nvidi (patrz Far Cry 4). Przecież ten gówniany efekcik to nawet Euro Truck Symulator 2 ma, a wpływ na fps jest niemal zerowy. Śmierdzi mi tu ściemą ala "teselujmy w kosmos wodę pod mapą w Crysis 2 tak aby zarżnąć karty AMD"
Nv to taki ISIS w świecie sprzętu komputerowego.
A jak ktoś słusznie zauważył kiedy gracze będą narzekać na wydajnośc gry to się zasugeruje najnowsze karty mega hiper titanium, platinium, diamentium i wszystko gra.
Dlaczego testy gier są robione na włąśnie takim sprzęcie bo to jest sugerowany sprzęt i nikt się będzie męczył nad optymalizacją bo może ktośbędzie chciał zagrać na starszym sprzęcie sprzęcie
Niestety wiadomo ze dolą pecetowej wersji gry konsolowaej będzie zawsze konsolowy poziom grafiki podbity przez masę postprocesu plus parę wodotrysków, które nie za bardzo kontrastują z średnia grafą.
BTW istnieje Temporal SMAA nie mogli jego dać??